Acord de functionare pe raza orasului Otopeni
Pentru desfasurarea de activitati economice de catre societati comerciale, asociatii familiale si persoane fizice autorizate
Documente necesare:
- cerere tip pentru emiterea avizului de functionare;
- act constitutiv;
- certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
- certificat constatator pentru punctul de lucru de la Oficiul Registrului Comertului;
- cod unic de inregistrare fiscala;
- documente doveditoare pentru spatiu unde se desfasoara activitatea pe raza orasului Otopeni;
- contract incheiat cu societatea prestatoare de servicii de salubritate - S.C. URBAN S.A. Ramnicu-Valcea;
- dupa caz avize pentru: pompieri, mediu, sanatate, aparare civila, asociatia de proprietari, etc.
Documentele se depun la Registratura din cadrul Primariei orasului Otopeni.
Termenul de solutionare a cererii este de 30 de zile de la data inregistrarii.