Acord de functionare pe raza orasului Otopeni

Pentru desfasurarea de activitati economice de catre societati comerciale, asociatii familiale si persoane fizice autorizate
Documente necesare:

  • cerere tip pentru emiterea avizului de functionare;
  • act constitutiv;
  • certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
  • certificat constatator pentru punctul de lucru de la Oficiul Registrului Comertului;
  • cod unic de inregistrare fiscala;
  • documente doveditoare pentru spatiu unde se desfasoara activitatea pe raza orasului Otopeni;
  • contract incheiat cu societatea prestatoare de servicii de salubritate - S.C. URBAN S.A. Ramnicu-Valcea;
  • dupa caz avize pentru: pompieri, mediu, sanatate, aparare civila, asociatia de proprietari, etc.
NOTA:
Documentele se depun la Registratura din cadrul Primariei orasului Otopeni.
Termenul de solutionare a cererii este de 30 de zile de la data inregistrarii.

Sondaj

Diagnoză socio-economică a orașului Otopeni

Cum apreciați situația actuală a orașului Otopeni
în ceea ce privește următoarele aspecte?



Meteo

Meteo otopeni

Camere web

Camere web otopeni