Administrația Domeniului Public și Privat, Fond locativ
Documente necesare întocmirii dosarului pentru acordarea de locuință
Cerere privind acordarea de locuință;
Copii de pe actele de stare civilă: buletin/carte/adeverință de identitate (soț/soție), certificat de naștere (soț, soție, copii), certificat de căsătorie;
Certificat medical (în cazul în care starea de sănătate a unui membru al familiei necesită o măsură de urgență), certificat de handicap gradul I și II etc.;
Copii după acte care dovedesc calitatea de beneficiar al Legii nr. 42/1990 și/sau al Legii nr. 118/1990, republicate, cu modificările și completările ulterioare (veterani de război, văduve de război, repatriați, deportați, demolati etc.), după caz;
Declarație notarială din care să rezulte că nu dețin și nu au înstrăinat locuința după anul 1990 (soț/soție);
Certificat de atestare fiscală de la domiciliul stabil privind deținerea în proprietate de bunuri imobile - teren și/sau clădiri (soț/soție);
Adeverințe de venit net pentru membrii de familie (soț - soție);
Copii după actele doveditoare pentru solicitanții proveniți din instituțiile de ocrotire socială (după caz);
Copie după sentința definitivă de adopție pentru solicitanții care au înfiat un copil (după caz);
Copie după hotărârea definitivă de revendicare imobil (după caz);
Alte acte doveditoare privind situația locativă.
NOTĂ:
Cererea trebuie să cuprindă adresa exactă a solicitantului și situația locativă actuală, precum și precizări privind obținerea locuinței (cu plata în rate, socială, număr de camere). Cererea se depune la Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat din cadrul Primăriei orașului Otopeni, după ce va fi verificată de compartimentul fondul locativ.
Newsletter
Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi noutăți din comunitatea noastră