Pentru desfășurarea de activități economice de către societăți comerciale, asociații familiale și persoane fizice autorizate
Documente necesare:
Cerere tip pentru emiterea avizului de funcționare;
Act constitutiv;
Certificat de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului;
Certificat constatator pentru punctul de lucru de la Oficiul Registrului Comerțului;
Cod unic de înregistrare fiscală;
Documente doveditoare pentru spațiul unde se desfășoară activitatea pe raza orașului Otopeni;
Contract încheiat cu societatea prestatoare de servicii de salubritate - S.C. URBAN S.A. Râmnicu-Vâlcea;
După caz, avize pentru: pompieri, mediu, sănătate, apărare civilă, asociația de proprietari, etc.
NOTĂ:
Documentele se depun la Registratura din cadrul Primăriei orașului Otopeni. Termenul de soluționare a cererii este de 30 de zile de la data înregistrării.
Afișare anunț mediu
Documente necesare:
Cerere tip;
Anunț mediu - 2 exemplare;
Copie certificat de urbanism;
Copie plan de încadrare în zonă.
NOTĂ:
Documentele menționate mai sus se depun la Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat - Juridic din cadrul Primăriei orașului Otopeni.
Newsletter
Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi noutăți din comunitatea noastră