Administrație Publică Locală și Secretariat
Acord de funcționare pe raza orașului Otopeni

Pentru desfășurarea de activități economice de către societăți comerciale, asociații familiale și persoane fizice autorizate

Documente necesare:

  1. Cerere tip pentru emiterea avizului de funcționare;
  2. Act constitutiv;
  3. Certificat de înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului;
  4. Certificat constatator pentru punctul de lucru de la Oficiul Registrului Comerțului;
  5. Cod unic de înregistrare fiscală;
  6. Documente doveditoare pentru spațiul unde se desfășoară activitatea pe raza orașului Otopeni;
  7. Contract încheiat cu societatea prestatoare de servicii de salubritate - S.C. URBAN S.A. Râmnicu-Vâlcea;
  8. După caz, avize pentru: pompieri, mediu, sănătate, apărare civilă, asociația de proprietari, etc.

NOTĂ: Documentele se depun la Registratura din cadrul Primăriei orașului Otopeni. Termenul de soluționare a cererii este de 30 de zile de la data înregistrării.

Afișare anunț mediu

Documente necesare:

  1. Cerere tip;
  2. Anunț mediu - 2 exemplare;
  3. Copie certificat de urbanism;
  4. Copie plan de încadrare în zonă.

NOTĂ: Documentele menționate mai sus se depun la Compartimentul Administrație Publică Locală și Secretariat - Juridic din cadrul Primăriei orașului Otopeni.