Cadastru și bancă de date
Certificat de Nomenclatură Stradală și Adresă

Documente necesare:

  1. Cerere tip pentru emiterea certificatului de nomenclatură stradală;
  2. Actul de proprietate al bunului imobil (teren și/sau construcție);
  3. Schiță cu amplasamentul și vecinătățile bunului imobil;
  4. Copie C.I.;
  5. Dovada achitării taxei de timbru legale.

NOTĂ: Documentele se depun la Compartimentul Cadastru și Banca de Date din cadrul Primăriei orașului Otopeni. Cererea de emitere a certificatului de nomenclatură stradală se soluționează în termen de 30 de zile de la data înregistrării.

Obținerea Ordinului Prefectului pe art. 23 sau art. 36 din Legea nr. 18/1991

Documente necesare pentru obținerea Ordinului Prefectului pe art. 23 sau art. 36 din Legea nr. 18/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare:

  1. Cerere tip;
  2. Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte modul de dobândire al terenului;
  3. Cerere pentru Compartimentul Registrul Agricol pentru obținerea adeverinței din care să rezulte că terenul este înscris în evidențele funciare;
  4. Declarații de vecinătate din care să rezulte că nu există litigii privind terenul;
  5. Copii după actele de proprietate pentru teren (chitanță de mână, certificat de moștenitor, act de vânzare-cumpărare, întocmite înainte de anul 1989);
  6. Copie după buletin/carte de identitate;
  7. Dovada achitării taxei de timbru legale.

NOTĂ: Documentele menționate mai sus se depun la Compartimentul Cadastru și Banca de Date. Cererea se soluționează în termen de 30 de zile de la data înregistrării.

Documente necesare pentru obținerea planului de încadrare în zonă

  1. Cerere tip;
  2. Act de proprietate;
  3. Schiță cu amplasamentul și vecinătățile terenului;
  4. Dovada achitării taxei de timbru legale.

NOTĂ:
Documentele menționate mai sus se depun la Compartimentul Cadastru și Banca de Date. Cererea se soluționează în termen de 30 de zile de la data înregistrării.